Yeah yeah yeah

Tjena hejsan alla mina fans! :)

mitt schema börjar bli späckat framöver nu vilket betyder toppen :)

November: hemlig resa. 2st Stockholmsresor, 1 med skolan och sen stannar jag och fialottorna i stan i min lägenhet(den är MIN när jag är i stan) och sen 1 med Prillan, eve och Pullis på Globen biljetterna är bokade. och jag är redo, de ska shoppas ny ridutrustning tills vi ska till Irland.

December: Jullov, julafton och en resa till Göteborg kanske till mina små lovers Pecca och Nattis.

Januari: Nytt år med nya möjligheter och såklart Praktiken På Irland för hoppningsvis, det här känns toppen.

Februari: Praktiken fortsätter och sen är det MIN dag, min och Helenas 18års dag! tänk er LILLA Linnea blir 18år, hon räknas som vuxen, hon får vara med och bestämma och hon får gå på krogen utan risken att bli utkastad, oj oj oj;) sen när hon är mogen nog så får hon körkort också:)

dags att ha naturkunskap, BYE!


Kommentarer
Postat av: Karro

Va roligt Linnea att du ska åka till Irland och att du mår så bra!!! Det är så himla kul att läsa din blogg för jag får en litet leende på läpparna varje gång och du är verkligen en extra liten energikick. Fortsätt på rätt spår för du är bara värd bättre än bäst. Kramar!

2008-10-09 @ 23:58:34
URL: http://karrolarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0