Livet är de bästa som finns

åh jag mår toppen allt är fruktansvärt bra just nu, allting blir som jag vill nästan, allting är underbart :)

man måste någongång hata livet för att sedan kunna se de fina i de hela och kunna leva livet fullt ut.

Hade hopplektion igår och allting gick helt underbart bra och resten av kvällen hoppade jag runt på smårosa moln av lycka:D WILMA får helt klart 5 av 5 äpplen.

åh jag kan inte annat än säga tack för livet, tack för ni som står mig nära och lite längre bort.
tack för allt

Min ungrare kommer på torsdag hon heter Nóra vet inte riktigt om vi är så lika men de visar sig:) de blir nog bra

skolan går väl framåt, lite mkt nu bara men som sagt jag skiter i allt;)

Jag satsar all min tid och allt jag kan på att bli bättre inom det jag vill alltså ridningen, peppar mig själv varje kväll och varje dag och nog går det bra;)

nej nu kanske de är dags att jobba lite med engelskan annars blir de inte kul.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0