nervös

Martin tycker att mina inlägg är tråkiga och onödiga, för honom är de kanske de men jag skriver för mig själv, han är knas :P

men okej idag har skolan gått fort, haft Tema Ungern hela dagen och oj vad störande man får vara ibland vill jag bara ta en stor sten och bara kasta på dig ta ditt huvud och dunka i väggen.

Körde hem från skolan idag parkera är inte min grej, Ica parkeringens rutor är för små för min parkeringsstil;)

har försökt bygga ihop sängen idag också, en grej jag aldrig kommer göra igen de är svårt och de suger man blir arg stmpar i golvet skriker som en galning och vill kasta ut den genom fönstret, men fönstret är för litet, då lyfter man på sängen och vips så står den precis som den ska bara en liten skruv som skulle flyttas på, bajs Ikea.

nu ska jag skruva ihop en hylla och sätta upp gardiner, wish me good luck. snart slänger jag ut allt genom fönstret:)

Damsuga måste jag göra och bädda sängarna, det är det svåraste, jag hatar att bädda, mamma brukar alltid göra det åt mig men idag vägrar hon, sen skrattar hon åt mig och går. elakt;)

Äsch kanske ska sätta fart då,
Har fått ett nytt mejl från Nóra nu:D

Typ puss


Om man springer och ler, syns det inte att man är ful

Kommentarer
Postat av: tommy guide

mig du hatar o vill dunka in i väggen va? ;)

2008-09-19 @ 17:58:52
Postat av: Linnea

haha Tommy, klart att det är du ;)



närå du kan va lugn så långt har det inte gått än, du är ju min slav;)

2008-09-19 @ 18:35:35
URL: http://lennaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0