Simply the best

min pepplåt och måbra låt :)
och de  bästa är att de är när jag hör den låten jag tänker på dig:)

in your heart I see the start of every night and every day
In your eyes I get lost, I get washed away
Youre simply the best, better then all the rest,
better then anyone, anyone I've ever met
Im stuck on youre heart, I hang on every word you say
Tear us apart, Baby I would rather be dead

Du gör mig så glad bara av din närvaro, ditt leende och din personlighet ger mig energi och styrka att klara vad som helst.

Min Unger har svarat, hon är supersöt, och hur trevlig som helst det här blir nog toppen:D

Idag skickar jag en hälsning till Karro som är "overthere" jag är så avundsjuk :) 


 Wilma får helt klart 5 av 5 äpplen idag igen för igår var hon så himla snäll mot dom små barnen typ 10 barn hade borstmaraton på henne och hon bara stod där lät dom göra vad som helst och bara sov och njöt av ompysslingen. Snälla någon ge mig 75 000kr (A)


dags för att jobba lite Ungerntema.

tjingo höres later

Kommentarer
Postat av: Karro

Vinkar från Minnesota Heeej! Här har vi sommar förresten, hehe :)

2008-09-17 @ 18:53:52
URL: http://karrolarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0