Stocken faller på 4 sekunder

Ungrarna är på besök de är sjukt trevliga allihopa, och vi har skit kul:D men just nu känner jag att jag börjar bli trött på engelskan visst kommer jag sakna Nóra men de ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen:)

Skog3orna har köpt in Grisrosa t-shirtar (färgen klär dem väääldigt bra, nu ser det ut som små grisarna när de kommer gående på skolan) med texten SP= Snabbt och Prisvärt!
Varför kan man ju undra?, och vad betyder det?
Varför? jag tror de är för att de tror vi ska bli irriterade och alla ska tycka de är supercoola, när alla egentligen bara skrattar åt dem inte med, och tycker att de är jättetöntiga, till och med våra ungerska gäster tycker de är omogna, ja ja deras val att skämma ut sig själva och sjunka i våra ögon. kan ju säga att jag trodde de var mognare än så iaf:)
Man blev ju lite irriterad i början numera tycker jag de är töntiga och bryr mig inte.
Vad betyder det då?
Jo vissa av dem vet inte?! eller står de inte för vad de tycker och trycker upp på tröjan?
en av dem gav oss förklaringen att vi var snabba att få i säng och billiga?
då kan man ju undra vad de har grundat allting på om bara 3 av dem i en klass har fått nått av oss i 3 olika spklasser. Hmm Lätta att få i säng och billiga? IN MY ASS!

Vi har lärarna på våran sida de skulle till och med sponsra oss med egna t-shirtar om vi ville, men vi sjunker inte till deras nivå, en av lärarna kom på att vi skulle skriva SKOG = STOCKEN FALLER PÅ 4 SEKUNDER, på våra tröjor. men vi ska köpa träningsdressar där de står Ingen är hetare än en samhällsvetare på ist :)

i lördags var vi å vandra på fulufjället upp till njupeskär, hur fint som helst:)
på kvällen åt vi på café sen förfest hos mia och sen drog vi till sjukstugan.

dags att göra sig i ordning för kvällens 3rättersmiddag:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0