Tandställning

Det är glamoröst med tandställning som julia säger, och ärligt talat skulle jag behöva det själv, men jag är fegis för att skaffa, så jag går hellre med fula tänder :)
eller förresten jag har ju haft tandställning förr, när jag var mindre för överkäken och underkäken hade ett stort mellanrum. men räls är jag för fegis för att skaffa.

idag är en sån där tycka synd om sig själv dag, och jag mår dåligt och helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig i fosterställning och gråta och låta mamma ta hand om mig. fy för sånna här dagar. och för er som undrar må jag inte dåligt psykiskt, min mage och jag är ovänner. så idag tänker jag faktiskt ägna mig åt tröstshopping!!

skolan går bättre och bättre.
på lördag fyller idolen år! :)

såg på arn med milla igår, har inte sett 1an men 2an var bra, sevärd!

nu ska jag gråta en skvätt. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0