tänkvärt

du borde seriöst tänka ett steg längre innan du ens öppnar munnen, du är äldre än mig, du är lärare, du ska kunna sånt där, du om någon borde veta att det är den utsatte individen som bestämmer om den känner sig kränkt eller inte, du om någon borde ha lärt dig vad man kan säga till folk och inte säga, du om någon borde fatta att de sätter spår även fast de inte är meningen, men man tar faktiskt åt sig. tack vare dig var hela min dag igår förstörd, idag gjorde du bara saken värre. en sak ska du ha jävligt klart för dig, det här glömmer jag INTE i första taget, och förresten skulle ett förlåt inte sitta helt fel, sluta skyll allt på mig och sluta försöka övertala mig att det är jag som missförstått allt. Du har inte rätt att säga vad du vill till mig utan att jag ska ta åt mig, du har inte rätt att säga åt mig vad jag gör fel och om jag ska ta åt mig eller inte.
som det känns nu vill jag varken ha någonting med dig att göra, eller göra som du säger eller ens vara i din närhet.

red min lilla GiraffWilma igår, hon är bäst även fast hon är knäpp:P

ikväll är de fest och i natt sover jag hos milla:D i mrgn har vi friluftsdag och jag ska rida.


Vi har en på skolan som är suuuper lik han på bilden;) en riktig drömprins alltså


nä nu ska jag ta och packa lite, vi höres. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0