Du är så fin..

Torsdag 30april 09.
idag är vi lediga från skolan, jag har vaknat om och om igen hela morgonen sen före klockan 6.
Mina axlar, min högra överarm och min nacke värker. jag knaprar lite alvedon och smörjer med mammas magiska krämer och hoppas det blir bättre :)
Mamma åkte till stockholm i morse och troligtvis är hon framme nu, jag ska ta och åka ner till banken och kolla om dom har öppet, annars gråter jag floder!
har inte fått studiebidrag för förra månaden, förstår inte hur jag klarat mig men de kan bero på Irland och allt de där.
så idag får jag antagligen 2 studiebidrag vilket betyder shopping nån dag :)

Har skickat min berättelse om Irland till Thompa så den kommer ut på hemsidan snart :)

Tävling på Söndag jag är SÅÅÅÅ pepp! måste bara lära mig att sitta på rumpan!

Wilma och jag tränar upp kondition och styrka. igår benstyrka för mig och klättring för henne.

Idag ska jag rida wilma och Eken, som resten av helgen :)

Kom att tänka på vad det var jag ville ha sagt med min rubrik, men de tar vi senare hinner inte nu så jag får väl säga så här. Den får vara tillägnad en person idag :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0