Musiknostalgi






har spenderat morgonen med "Hej Monika", "ingen vill veta var du köpt din tröja", dr. bombay, markoolio, spice girls, aqua, vengaboys och catroons..

Lite man längtar tillbaka till lågstadiediscon med DJ, och dans. Popcorn och klubbor.

Igår var de fest, jag var nykter. tog hand om mina vänner ist :)

nu har vi svenska.

Irland var bland de bästa jag gjort i hela mitt liv, även fast jag ibland var helt beredd på att ge upp ta flyget hem till mamma och bara skita i allt. var så slut vissa dagar att kroppen skakade.
Pubarna var helt grymma, Människorna vi träffat är helt underbara, en sak är säker de var inte sista gången vi träffades iaf.

Idre var helt galet kul.. där hände både de ena och andra.

Kommentarer
Postat av: Nennifeeer

Så bra musiksmak du har Linnéa ;)

2009-04-24 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0