Välkommen hem och tillbaka till stressen

hej nu har jag avverkat första skoldagen sen den 26 mars, helt sjukt.
lärarna har som vanligt noll planering och allt kommer på samma gång.

enligt planeringen på pappret jag fått ska specialkosten inte vara klar i morgon men de ska den tydligen, aldrig i livet säger jag!

stressen ska vara klar på onsdag, men den får jag fixa i morgon.

jag är riktigt irriterad, ge oss rätt information så man fattar nått.. eller få elever som inte gör som de ska.

skönt att vara tillbaka? NEJ!
bara för att träffa alla kompisar.

Helgen i Idre var helt grymt underbar. har träffat många bekanta stjärnor och även en hel del nya riktigt bra människor :)

borde springa till bussen nu :)

förresten har Landmine och Wendy fått föl nu på Irland. Napoleon och Hope.
Hope vill att vi kommer till USA och hälsar på henne i sommar, vi ska försöka få hit Lizzie, Anita och Hope på Musik och Motor.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0