Bara fel..

Har sovit 15timmar inatt, de var skönt!
ridit Wilma idag och pratat lite om hösten med AK och Lotta.
skönt att prata ut med Johanna och Amanda på hästryggen, höll på att flyga 2ggr men de var de värt ;)

i mrgn drar jag till orsa och köper en spikmatta åt bror och lämnar mitt stövelskaft på lagning..
amanda hänger med som sällskap:)

Förstår inte varför bara jag gör fel hela tiden? är de fel på mig eller?
jag ska nog sluta umgås med alla, gör bara folk ledsna och jag gör bara fel..
Jag räcker inte till, jag vill inte störa eller förstöra, men hur jag än gör så blire bara fel..
hör jag av mig,  finns de ingen tid att ses eller så.
hör jag inte av mig är det fel och jag är stram.
Jag orkar inte att de alltid är fel på mig..

Kärlek är inget att ha! Wilma är den enda kärlek jag har och den enda jag vill ha!

nu blire en liten springtur, sen dusch!!!

Tjing, förresten är jag gift numera!

Kommentarer
Postat av: annie

Du förstör då inte för mig linnea :) du är underbar! <3

2009-08-15 @ 20:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0