mora festivalen 2009

JA haha de blev ju mora igår och herregud va hände?

Jag Ärtan och 'Jonas åkte ner, i hamnade på förfest på tuvan. trevligt folk!
efter ett tag med lakrits shots, och lite annat var det dags att bege sig ner mot tältet!
allsång efter vägen till I å Elvis och Botjitta.
sen blev det tältet! dreamteam var där, fast utspridda som vanligt ;)
träffade Johan som var chafför, hängde med honom ett tag.
hängde i tältet hela kvällen med massa olika folk!
Efteråt när vi väntade på Sarah menade Ärtan att hon och Stefan skulle springa till Babs.
alla protesterade vilt, de blev inte så att dom sprang
Stefan utmanade mig istället och ni som känner mig vet hur envis jag blir om nån säger kan du inte? törs du inte? jag kommer vinna lätt!
fy tusan envisheten tog över sen sprang vi! varför har jag inte en aning om, men de var väl för att bevisa nått. men nog hann vi iaf till babs före dom andra. men vid järnvägsbron skulle dom plocka upp oss så vi skulle till donken, stefan menade att han inte fick plats och sprang iväg ut på bron, jag efter, kunde ju inte låta honom springa där själv..
han snubblade och flög som en vante på spåren.
min broskräck kom fram! de slutade med att vi gick över bron jag livrädd och stefan före.
- men de går bra, de är ingen fara. mitt på bron vänder han sig om och säger den här bron är lite mystisk, då blev de fart kan jag lova sprang som en galning till andra sidan..
sen sprang vi lite lugnt och gick upp till donken där de andra satt och åt :P haha
jag vann iaf och de var huvudsaken.
fast jag önskar att de stoppat mig från att springa genom halva mora i galdiatorsandaler.. osmart linnea osmart,
har bajsont i benhinnorna idag och jag har drömt om broar hela natten..

Kul kväll var det iaf, uppladdat till nästa helg nu! (Y)
nu snart borde jag hämta min bil hos ärt och sen ska jag rida knappis!

nu blire lite käk!

God middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0