Motor och Musik är över

Halloj nu är motor och musik över för i år..

Galet kul har det varit,
Onsdag sov jag och ida i brindberg, välbehövligt! mysigt och supertrevligt! spikmatta chips och godis! :)
torsdag hästcruising sen på hotellet nykter trött och slut :) men trevligt.
Fredag förfest hos Eve, riktigt roligt, trevligt folk, ett litet slagsmål.. lite för mkt dricka för några. lite bråk lite pussar massa kramar och trevlig kväll på parken sen! :)
Lördag skoterdragracing på myckeln, segt! alla bara sjönk som stenar!
sen blev de mat och sen lite förfest.. lite bråk..
lite oinbjudna folk som bara tar för givet och inte säger hej..
sen parken och lite hopp och skrik ingen röst!

helgen har innehållit de mesta :
slagsmål, skrik, sång, sprit, shots, trevliga människor, pussar, kramar, halsont, blod, svek, konstigt folk, skratt, tårar, panik, missförstånd, tappad röst, glömska, skotrar, bilar, avgaser, alkohol, hopp, pengar, Lycka, glädje!

Bra avslutning på sommaren som fått mig att tänka! Jag ville men inte längre, du äcklar mig!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0