Oh what a saturdaynight

Ida fyllde äntligen 18 igår, som vi väntat och längtat! :)
De skulle ju såklart firas, med mat och sprit.
Åkte till gryvelån i fredags jag och frida och kikade på tändningen av tjärdalen, mysigt i regnet! tur att gummistövlar är världens bästa skor ( fast jag måste köpa nya.. )
Kändes bra att inte behöva sova där eftersom folk sett björn där..

Lördagen drog jag och Amanda upp och checkade gryvelådagen, skogen är mysig när det inte regnar. :)
sen drog vi till stallet och red Wilma och Daniel anna och knappis var också med. backträning blev det.
När vi kom tillbaka till stallet hade ju såklart fåren rymmt, och vi gjorde en insats, och som vi gjorde den voi jagade 14får runt hela stallet minst 3 varv sammanlagt.. sen slängde vi in dom i uteboxarna och där fick dom stå, mat fick dom! :)
Sen var det rally hem och rallysminkning och dusch för att hinna på middag klockan 6, in på domus för lite groggvirke.
Middag hos ida och gud så gott de var! MUMS
förfest med mat sprit och kladdkaka! och riktigt riktigt trevligt sällskap!
Jag gillar't!
sen kom jullegull, även känd som KaninmördarN eller Bunnykiller.
vi åkte mot wasa som var stendött, först.
raggade runt lite innan vi tillslut gick in de vart galet kul kvällen :)
träffade många trevliga ansikten! :)
mat på donkiedonken efteråt, sen bar de av hem!
L: Han har skaffat skägg?
Eve: VART?
kanske inte låter så roligt men tro mig de var helt galet kul.

idag var det segt vill jag lova!
huvudet och jag har inte varit bästa vänner!
men jag har hälsat på min kära och tagit en tur i skogen!
Härligt att släppa lös upp för tivås, med vinden i håret och fjärilar i magen!
jag älskar bara mer för varje dag!
om wilma vore människa skulle hon vara en snobbig brud som hade de dyraste kläderna bortskämd barbie och titta snett på de som inte kände henne. hon skulle ha ett hus på landet dit hon flydde när allt blev för mkt i skvaller pressen, eftersom hon älskar naturen och upptäcka nya saker :)

JAG ÄR LIVRÄDD FÖR SVINIS!

Puss och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0