torsdag 28/8 - 09

Hallå!
nu har jag snart gått i skolan 2 veckor, duktiga jag!
fast den här veckan börjar jag bli riktigt trött och jag tror jag har en liten infektion i kroppen, jag är så trött, jag har sån huvudvärk de är liksom tryckande smärta mot huvudet hela tiden.
Nu vill jag ha helg, fredag blir det antingen Gryvelån eller langos. Lördag blir det Wasa och Fira ida :)
Ikväll är det middag hos vår underbara Matthew, hoppas på en lika bra kväll som de brukar vara.
Efter middagen ska jag Ebba och Ida ut och gå :)

Idag jobbar vi med projektarbete, mitt ridlekis är grymt!

Sitter här å lyssnar på vinyl, och kollar gamla skolkataloger säger bara WOW, grymt kul! Backstreet boys!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0