Dalarna jag kommer hem

hade skrivit världens längsta och bästa inlägg, sen försvann allt. ibland hatar jag datorer.  

MEn iaf så säger jag såhär: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA i mrgn ska jag åka hem, ville egntligen hem idag för att gå på forkörarfest men de hann jag inte:(

jag saknar min dal, mina vänner, mina monster, min mamma och min molly, min wilma, min säng, min skola, att allt ät dött vid 9, trafikregler, att kunna gå ut utan att bli påkörd, mammas mat, att killar inte sminkar sig, att killar inte går i klackskor/pumps, att kunna fika utan att någon kommer förbi och frågar ska du med hem?, jag saknar mitt hem!

idag var vi ut till nyköping och hälsade på sara på hennes hotell, som var fullbokat av NHLscouter, sen lunchade vi med Christian på hotellet tacobuffé. mums

sen åkte vi ut till stigtomta där vi träffade William, JAn och Birgitta, saknat dom det har jag verkligen gjort ska ta med mamma ner i sommar :)

nu ska jag pack mina sista gerjer och jag överdriver faktiskt inte närjag säger att min väska väger 8kg mer.

hungrig är jag också..

puss adios amigos

miss..


förresten glöm för guds skull inte att spana in Scotts i melodifestivalen i mrgn:)
själv spanar jag in Roberto så han är förbjuden frukt för er andra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0