födelsedag nr 18

ja idag söndag den 8februari fyller jag 18 år :)
känner mig inte en dag äldre än 12.

igår blev det fest, först holen sen café för hela slanten:)
frida gick till toaletten linnea gick till baren ;)

fjortisfylla.
det man inte minns har inte hänt.


fick en sötinghatt av Frida med bilder från min dagis tid på :) tack sötnos!

idag har vi haft tårta hela dagen, sen blev det bugg:)

har fått:
- tavla med blomma
- lampor
- gardiner
- kort
- choklad
- presentkort
- ett fint ljus
- konfetti
- tavla med wilma på
- trisslott jag vann 50kr
- ferrarri saker från Ferrarris butik i Italien.
- Pengar
- blommor

åh tack allihopa!

hade flickorna här på middag ikväll, Ida, frida, milla, eve , emma och Johanna :) <3
ni är guld! <3

i mrgn blir det mora:)

på lördag den 14/2 ska jag inviga mitt leg i Wäsa, de är 70-, 80-, 90-tals fest där:)







hitta några snygga tidsenliga kläder för helgen på skrattkammarn.se
kika in där vettja !

nu ska jag sova puss puss

Kommentarer
Postat av: m i l l a

tack själv lus! jättemysigt :) <3<3<3

2009-02-09 @ 11:27:59
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0