sköna kommentarer av sköna personer

tänkte bjuda på lite sköna kommentarer så här på morgonen;)

Milla: Men Linnea de där är ju en sån där vanliga planka du försöker ta eld på, de går väl inte?!
Linnea: Ehm, joo de är ju dom som brinner bäst. du vet väl hur fort ett hus brinner upp?
( brandkårens undervisning om hur snabbt ett hus antänder har iaf fastnat nånstans där inne)

Ida: Tänk om det kommer ett monster nu?!
Linnea: Men Ida, du med dina monster. förra gången på guidefesten då skulle de komma zombies på bilen..
( ja alla är vi mörkrädda ibland, men ida har sett för mkt datagjord film)

men iaf nu avslutar vi med ett visdomsord från min kalender från Försvaret. sagt av Eddan.
Gå ofta hem till din vän, en oanvänd sig växer snabbt igen.

Värt att tänka på.

nu ska jag rusa till bussen:)

Tjing
JAg saknar mitt hår! ↓


Kommentarer
Postat av: fritjoff

love till ditt hår på den bilden!

2009-03-02 @ 13:07:48
URL: http://fridakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0