TJOHO

HEJsan allihopa :)

Fredag idag, och idag ahr jag svarat på frågan : Vad är det bästa med din utbildning? va tusan hur ska man komma på ett svar på den frågan så fort, shit de var inte lätt. sen var jag med på ett kort:P ska tydligen ut i nån tidning.,

Igår var sista körkortsteorin för i år:) de var skönt !

Laddad som satan inför helgen, för wäsa och maskerad! :)
även fast alla vill ha mig till Wasa, men Wäsa är nog roligare, jag älskar maskerad och efter som jag gillar prickigt så gillar jag Wäsa bättre än Wasa.

Men nu är det tyska som gäller:)

ska rida olivia idag också.

TSchüss

Kommentarer
Postat av: m i l l a

vad händer på wasa? <3

2009-02-13 @ 14:44:03
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0