101 onödigt vetande

101 frågor som kräver mer än 101 svar..

1. Tre namn jag lyssnar till:
Linnea, Jakobsson, Lusen

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Min inställning till livet

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
de finns några saker.

4. Detta är jag rädd för:
att göra mig själv besviken

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kärlek, vänner och sol

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
hoppa bungeyjump, sitta still utan att göra något annat (tex pilla ngalarna), laga mat

7. Detta tycker jag om att göra:
Vara i stallet, med vänner, åka skoter, sola, resa FESTA sova

8. Detta vill jag göra just nu:
Sova kissa och äta

9. Bästa känslan:
Känslan av livet, och att allt är underbart, känslan av att sitta på hästryggen med ca 500kg under sig som lyssnar på minsta lilla.

10. Värsta känslan:
Känslan av att allt går emot en

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
egen vilja.

12. Är jag kär just nu?
Nej.

13. Jag vill gifta mig:
Beror på. men isf ett jäätestort bröllop eller ett pyttelitet.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Jorden runt med någon jag tycker om. Och sen SKA jag åka till Mount Everest

15. Min käraste ägodel:
Mitt liv.

16. Något jag vill ha i present:
Badanka

17. Detta har jag på mig just nu:
Mjukisbyxor, stor tröja

18. Favoritkläder:
Leggings och tunika

19. Favoritdjur:
Häst hund och katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
HAHA, skulle väl få bannor om jag inte sa Dansband.

21. Favoritlåt just nu:
Carina, har fastnat rejält. men de är mest för julshowsminnena. och Sweet Child of  mine.

22. Roligaste ämne i skolan:
Cafeteria raster.

23. Tråkigaste ämne i skolan:
Just nu alla.

24. Stjärntecken:
Vattuman

25. En bok jag gillar:
Star

26. En film jag älskar:
Dagboken, Mamma mia, SATC


27. Tv-program jag gillar:
SATC

28. Favoritdoft:
Skoter och häst

29. Detta äter jag gärna:
Kungshallens, nudlar. och godis.

30. Dricker helst:
Oboy, Drinkar.

31. Favoritgodis:
choklad o chips

32. Hit vill jag gärna åka på semester:
Skottland

33. Färg på mina ögon:
blå typ

34. Min längd:
174

35. Jag tror på:
att allting händer av en anledning, får man inte som man vill var det inte meningen att det skulle bli så.  och det finns någonting bra i allt, det finnas alltid ett ljus i mörkret.

36. Jag spelar:
Musik.

37. Person jag beundrar:
Min mamma, som är världens starkaste person.

38. Så här bor jag:
I ett stort hus, fullt med grejer. med mamma och djuren. I stockholm i en 3:a i Enskededalen med Pappa, P och en Guldfisk.

39. Antal döda krukväxter i hemmet:
Alla lever.

40. Det här tänder mig:
En snygg rygg. och en glad personlighet.

41. Det här gör mig avtänd:
Hår på bröstet,.. TYP UACK!

42. Favoritfärg:
 Grön o rosa:P

43. Favoritcitat:
Livet är som sex, inte alltid bra men alltid värt ett försök

44. En hemlighet jag vet:
Är inte en hemlighet om jag berättar den-

45. Bästa present jag fått:
Mina vänner. Lycka

46. Senast köpta skiva:
Larz Kristerz,

47. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
leende

48. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
haka

49. Udda förmåga/egenskap:
lätt att lära mig onödig fakta och namn.  Gillar matte.

50. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en Padda, eller en badanka.

51. Vad lyssnar du på just nu?
Lazze K och Scotts.

52. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Sovit, börjat på en mössa till Jocke, nu ska jag laga mat.

53. Var är dina föräldrar födda?
Älvdalen och Eskilstuna tror jag.

54. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Nya versionen av Flashplayer

55. Vilken är din favoritrestaurang?
Pizza hut på söder.

56. När badade du i en pool senast?
På idrotten för ett tag sen.

57. Har du varit med i någon skolpjäs?
jaa faktiskt.

58. Hur många barn vill du ha?
2 en pojke och en flicka som ska vara bortskämda.

59. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
METAL

60. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
De är långt dit.

61. Vad har du för TV-kanaler?
har väl några stycken. Boxer.

62. Har du åkt moped någon gång?
JAA

63. Har du busringt någon gång?
HAHA, jaa vi hade en period en gång.

64. Har du fått felparkeringsböter?
Inte vad jag vet.

65. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm
Nej, men det vore en härlig känsla.

66. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
London

67. Har du en egen trädgård?
Mamma har väl:)

68. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Dennis

69. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja faktiskt.

70. Badkar eller duschkabin?
Har dusch, men vill ha badkar.

71. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
SATC

72. Favoritpizza?
Hawaii,

73. Chips eller popcorn?
chips eller Cheesedoodles

74. Vilken färg på läppstift använder du?
ljus.

75. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

76. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
hahaha nej.

77. Apelsin- eller äppeljuice?
Äpple apelsi n och mandarin UTAN fruktkött

78. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Frida, Pizza

79. Favoritchoklad?
marabou mjölkchoklad.

80. När  röstade du senast?
minns inte

81. När åt du en hemodlad tomat sist?
  gillar inte tomat.

82. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Klart jag har.

83. Är du bra på matlagning?
nej. om du inte gillar svart korv och sönderkokade makaroner.

84. Klarar du att tanka själv?
Jaa. man är väl bonde.

85. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
Nä men har vart bar sugen;)

86. Pepsi eller Coca Cola?
smakar dom ens olika?

87. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nää

88. Vad var det senaste du handlade?
Kinderäggschoklad

89. Har du kräkts offentligt?
jaaa.

90. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
får man välja båda?

91. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jaa, de tror jag.

92. Har du ringt något betalnummer?
inte vad jag kommer ihåg.

93. Kan man vara vän med sitt ex?
ja.

94. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Oj de var längesen. Var där själv sist tror jag.

95. Hade du mycket hår som liten bebis?
vet inte.

96. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Den som man får.

97. Vad har du i din väska?
Vilken väska?

98. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Dricker vatten

99. Vad är du tacksam för idag?
Min familj

100. Var hittade du den här listan?:
Andreas bdb

101. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
gör det du som vill:)

Kommentarer
Postat av: m i l l a

haha det är bra att jag inte är ensam med att gilla dom då ;) <3

2009-02-20 @ 13:36:45
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0