Skoter

Skoter till stallet,
skulle rida Olivia men hon har tappat en framsko så vi myste en stund i stallet sen gick vi ut i lössnön på lindan och longerade en stund galen är hon, sötnöten bara sticker och bockar:)
fick mig en hel del skratt och bus i stallet med Jossan E idag, vilken stjärna!

sen tog jag milla och ida på skotern och for hem till Berget, hämtade fika och sen skulle vi hämta den översnygga pulka också så molly kunde följa:)
så vi gick ner till garaget, där stod den längst in bakom eriks bil, okej jag fick backa ut bilen ur garaget och dom drog ur pulkan sen skulle jag in igen tog det lugnt först men fastnade eftersom de var så halt sen fick ajg lov backa och ta lite fart och jag gasade och hoppades på de bästa och nog kom jag och bilen in hel igen som tur va :)
så vi packade pulkan och skotern, fick publik.
sen drog vi iväg ner till kuntmått vid älven där vi gjorde upp eld, eller jag gjorde upp eld. sen fikade vi också:) mysigt
hem lämna molly och pulkan och sen iväg igen ner till stallet med dom sen drog jag och min vän skotern hem :)

I morgon ska jag till Falun ska se vad jag får med mig hem:) men nått nytt att bära i helgen kanske, och en ny vinterjacka är ett stort ja tack! helst en varm snygg, inte dun. funderade starkt på en fjällis men isf en svart.



någon av dom får gärna följa med hem:) jag älskar one shoulder och ihopsättningar av färger.


Dom här skulle inte heller må dåligt av att bo hos mig ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0