19dagar

Idag är det 19 Januari 2009, Henrik har namnsdag, min kusin och Rambo alltså. grattis:)

Har suttit med Ev i 23an idag, pluggat lite körkort och läst historian halva iaf. har väl gått bra vi har haft svårt att hålla ögonen uppe vissa stunder.

har pluggat körkort och lite historia, blä!

stockholm jag vill dit nu!!!! jag tål inte skolan! Jag vill inte sitta här och plugga, kommer ändå inte få nån praktik om de inte blir Irland senare. jag vägrar ha 6 veckor i 3an och plugga ihjäl mig sen.
Kommer ändå få lov att plugga ihjäl mig om vi får praktik senare..
Jag tänker inte missa Ishallen och LK!!!
BLÄ för praktik!

Jag saknar luncherna på Kungshallen, jag saknar tunnelbaneresorna, jag saknar rörelsen och livet, jag saknar att nästan bli överkörd. jag saknar Sthlm! Jag saknar till och med att vara rädd för konstiga människor.
Jag saknar att släppa loss på söder till vinyl och äta godis.

NU ska jag hem och äta och sen ska jag på ridkurs jag hoppas på Wilma.

HEJ DÅ!!!

Kommentarer
Postat av: mi

2009-01-19 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0