armhävningar

har kommit på att jag måste lära mig göra armhävningar nu ju, jag kan ju inte komma på mönstringen utan att kunna göra armhävningar de vore ju inge bra ;)

Följde Mary till gymmet idag, gjorde en armhävning sen dog jag. men jag är stolt! kan inte göra riktiga armhävningar egentligen.
tränade en hel del, var bara vi där :)
Sen har jag börjat på mitt arbete om vittnena, börjar komma igång nu med de. :)

nu snart äre körkortsteori sen blire hem eller kanske steppen får se hur jag orkar. är ju trots allt lite förkyld och en hemmakväll med varm oboy låter lockande :)

Igår följde jag Ebba hem efter att jag toppat av håret en aning, massa prat, muffinsbak och en trevlig kväll :)

Har tagit ut min biljett nu också så nu kan jag åka på söndag :)

läste precis om hur mönstringen komemr gå till de är ju typ hur mkt som helst. jag kommer dööö!

Upprop
inskrivningsprov
sjuksköterskebesök
syntest
hörseltest
läkarundersökning
styrketest
EKG
konditionstest
Psykologsamtal
mönstringsförrättaren

330dagar med beridna högvakten.

nu ska jag kila. tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0