Bugg och Mössbranch

åh buggen var fettkul med alla hoppkickgrejer och dansa trångt och snurr snurr, armbåge här och där. snubbla. rulla i snön.
börjar till och med fatta lite nu;)
jag älskar de, å oj vad roligt folk de är.
men haha fick en lite ohärlig taffsning idag, på magen. HAllå?!
Speedy gonzalez!

Har fått tillbaka gnistan för att göra mössor igen:D de är verkligen härligt när man ser resultatet;)
massor av idéer också, har en liten plan om UF men de beor på hur jag orkar;)


men iaf nu borde jag gå å sova:)


ses och hörs!

Puss

Kommentarer
Postat av: milla

du kan ju stacka en åt mig för jag kom på att jag har namnsdag snart ;) och det måste ju firas! ;D haha <3<3<3

2009-01-26 @ 09:10:47
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: Julie

Men toppen. En mössa åt Julia,som är lite större än vanligt där bak. Alltså pösig. I fina färger som matchar blått/svart/lila.. Haha. Och kanske en rosett på!. Perfekt serru ;)

2009-01-27 @ 16:31:22
URL: http://juliaaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0