Vem är nästa?

finns de någon pausknapp i livet?
I så fall skulle jag behöva den nu, för att pausa livet för att tänka, fundera och hinna smälta allt som händer på sån kort tid.
För att hinna gråta ut och hinna torka tårarna och lära mig att andas pånytt.
Mina tankar idag går utan tvekan till Familjen släkten och vännerna, Det som inte får hända, har hänt.
Så nära men ändå så långt bort.
Dag - Den största delen av mina tankar är hos dig, för du är den mest underbara jag vet, du och jag har gått igenom en del men något sånt här trodde jag aldrig. Du är den som alltid finns där för mig, den jag kan prata med allt om, den som tröstar mig allra bäst och den som jag litar 110% på.
Att få reda på något sånt här känns som en spark i magen, man tappar luften och lusten.
Man kastas rätt in i verklighetens grymma dimma, vilset irrar man omkring i sina tankar och funderingar, man pratar med nära och kära.
En klump i magen av oro, förtvivlan och ilska som inte försvinner utan bara blir större och större.
en sån här sak skakar hela Älvdalen.

Vila i frid Adam Eriksson, du hade hela livet framför dig men fick inte chansen.


Blev inte mkt plugg idag det gick inte, tankarna var någon helt annanstans än i skolan.
Idrotten blev Cirkelträning var bra för att tänka på annat, skönt.

Efter skolan blev de Körkortsteori, körkort före den 31mars är en självklarhet för jag vill inte gå en extra kurs. i mrgn ska jag frida och mamma till mora för att boka in körlektioner.


Inget indval längre på fredagsmorgon, så i mrgn ska jag träna massage, Mary är min Kund så vi ska ha picknick också, måste komma ihåg bullarna.



ska sova nu, men allra helst vill jag bara krypa ner i din famn gråta ut, känna din närhet och trygghet. känna att någon vakar över mig, höra dig säga ord som får mig på bättre tankar..

Familj, Vänner, hästarna och Släkt Ni är mitt ALLT!

Man vet aldrig när, hur, var eller varför. De enda man vet är att livet inte har någon repeatknapp, de går inte att spola tillbaka hur mkt man än vill, de som hänt har hänt.
Lev livet, man vet aldrig när de tas ifrån dig.


<3!

Kommentarer
Postat av: prillan

älskar dig lusen <3

2009-01-09 @ 15:46:38
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0