Huvudvärk, halsont och en sticka i foten

Jag har huvudvärk, huvudet är tungt och jag känner mig som världens padda!
Jag har ont i halsen ända upp till öronen men efter ett X antal halstabletter så verkar den vara avdomnad;)
har även lyckats med att få en sticka i foten, nästan bak på hälen, stickan är liksom max en halv mm i diameter men den gör riktigt riktigt ont.

Maria och Anders har vart här idag, söta men dryga ungar. men med lite nikeloedion och bullar så gick de bra :)
4åring i trotsålder och huvudvärk är inget att rekomendera.

igår var jag och olivia ute, höll på att krocka med en bil för Olivia drog järnet ut på kanonvägen efter tivås, och på kanonvägen kom de en bil. men fick stopp på na precis innan iaf.
Sen åkte jag och jossan till Mora för Hon skulle köpa jeans. Men vi provade mössor ist.
köpte en lila tröja och ett par rosa leggings:)

ska slänga mig in i duschen nu och sen ska jag till Milla.
vi ska se film milla, ida, frida och jag:)
och jag ahr ju en present till frida;) hehe

Tjingtjong slänger in en bild från högstadietiden, lite nostalgi

Kommentarer
Postat av: natta

det där lät mindre bra :/

2009-01-25 @ 08:54:27
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0