Jag vill, jag törs, jag kan

Tjoho,
Lördag idag, vaknade av lillgrannen på 2 år som står neranför trappen och skriker:
- GÅ UPP KATTEN, KATTEN UPP!
- MAMMAMAMMAMAMMAMAMMA
- MEJ Å!!

har inte gjort mkt idag, har fixat datorn som krånglade sen kollat program på 5an om mammor och döttrar som tävlar i skönhtestävling tillsammans.

Hade hela grannfamiljen här på middag idag, pommesfrites och korv (Y) haha och glass ananas och vaniljsås till efterrätt.
Lilla Elin åt bara glass och vaniljsås för maten var inte god och hon var mätt;)

Ska ut med Molly en sväng nu, sen blire duschen och sen blire nog ebbas place:D
Kan ju alltid sluta i wäsa;)


Nästa vecka blir jag i skolan och pluggar, sen kanske de blir en tvåveckors resa till stockholm.
Måste ju träna till min mönstring, funderar på att inte avboka utan åka ner till den 5 och visa vad jag kan. men de beror ju på den där Erik Jakobsson (jakt 2an) för jag vill inte åka själv så jag tycker han byter till min tid:)

Australia igår var grymt bra, verkligen en rörande film med budskap. tårarna rann..

Å jag drömde om Malung inatt, de var en helknäpp dröm, ville aldrig vakna upp från den.
Men när jag stod i baren vaknar jag av Elin.


Puss
jag har gjort vad jag kan nu är de upp till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0