Krångel

Min Blogg har krånglat nu några dar, men den verkar ha lärt sig att inte bråka med mig nu jag har vart rasande på den;)

Rebecca har vart här nu i några dar, vi har hunnit med en hel del filmer och damp i stallet mellan alla våra sovpass;) hehe
De här lovet har mest gått ut på att Sova, se på film, äta och vara i stallet för min del och de är ruskigt skönt, börjar få koll på min kropp nu igen alltså den börjar må ganska bra och jag är inte ett dugg stressad och mår inte dåligt över nått, men de kommer väl tillbaka med skolan, oregelbundna matvanor och stress av skolan. BLÄ för det.

Förresten Irland, jag vet att Thomas och Matthew undrar hur de går iaf. jag kan säga såhär, vi har pratat med Ak hon har pratat me Dee som har pratat med flera gårdar som är jättepositiva till att ta emot oss men rädda för att vi ska stämma dem om vi gör illa oss om vi inte är försäkrade men de är vi ju så Dee ska prata med dom igen och hon skulle göra de nu typ. De här fixar sig och jag är supernervös, men min engelska blir bättre och en upplevelse får jag och dessutom blir de en bra erfarenhet.
Men Jag har en plan B ifall allt skiter sig, då åker jag till Pappa och är hos militärerna i 3veckor på Berga. Dom andra får hänga på för lite militärpojkar säger väl ingen nej till? ;)

Förresten vi lever i en sexdominerad värld, haha, Sov i stallet med alla mina små Fans;) och vi kom fram till att de vi pratat om under 2dagar i streck var, Sex, mat, film, Sex, kärlek och skräckfilm.
En fråga bara har någon sett en film den senaste månaden som inte innehöll en sexscen eller liknande?!
HAHA sjukt konstigt;)

men nu ska jag fika lite och värma upp mig, för det är svinkallt.
-27grader...

Klä er varmt vänner.


Tjingtjong

Kommentarer
Postat av: ida

i så fall är jag på, millitärisar! mums

2009-01-04 @ 22:05:13
URL: http://idqz.blogg.se/
Postat av: Rebecca :)

Linnea du är bra, väldigt bra :) Tack för att jag fick komma ner till dig och umgås lite. Har vart ett skönt avbrott :) <3

2009-01-04 @ 22:32:21
Postat av: eve

jag SKA med till Stockholm om det inte blir något Irland, bara så att du vet! ;)

2009-01-05 @ 01:18:22
URL: http://evelaiijna.blogg.se/
Postat av: Julie

Ursäkta,Men vart har dom sex i mamma mia? ;P De finns en hel del kan jag berätta för dig! :)

2009-01-05 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0