och skolan går också bra..

Skolan går framåt iaf, eller ja..

Jag saknar Frida, Helena, Ida & Cilla! ingen att dampa loss med på bara vårat sätt..

har faktiskt fixat en praktikplats till v6 nu:) å vet ni vad det är verkligen skönt, jag ska ner till Sthlm! De ska bli toppen:)
Bara säga till om ni vill följa, de är inge kul att åka själv;) Blir på Berga en vecka sen blire shopping i massor för vet ni vad jag fyller ju år då:)


Borde bygga ihop min hylla också, tänkte köpa lite grejer till rummet i sthlmia. Sen blire inredning Frida:D

ska läsa lite körkort och kissa nu.

Vi hörs. Puss

Din tur!

Kommentarer
Postat av: Mªilª

Du har en bra blogg:)

2009-01-20 @ 21:08:30
URL: http://lalajooy.blogspot.com
Postat av: ida

följ med oss på torsdag då? <3

2009-01-21 @ 09:21:06
URL: http://idqz.blogg.se/
Postat av: frida

Det är tomt utan ALLA på skolan men hinner liksom inte ens tänka på hur tomt det är för det är fullt fart hela dagarna, haha! Men i helgen ses vi, och då kan vi spana i IKEA katalogen ;) <3

2009-01-23 @ 16:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0