skvaller

skvaller skvaller skvaller
tänk va roligt att få läsa en blogg om skvaller, tänk va många som skulle läsa den alltså. men hur kul vore det om du hittade skvaller om dig själv. funderade förut på att skriva en blogg om allt skvaller men sen kom jag på att jag skulle inte vilja att folk skrev ut skvaller om mig själv i en blogg, de gör jag så bra själv ;)

Min blogg skriver jag för en slags terapi för mig själv, att få skriva av mig, att dela med mig av mina bra och dåliga dagar. mina tankar och funderingar. ärligt talat så betyder inte läsarsiffran så mkt egentligen jag tycker de är kul att skriva, fast ibland känner jag för att sluta blogga för att jag helt enkelt inte orkar.

har lite ångest för att hålla tal på studenten faktiskt. men de ska nog gå bra, om inte annat får jag väl skämma ut mig så hela kyrkan skrattar istället. vill man att ens publik ska skratta eller gråta när man håller tal egentligen?!
jag tror jag vill att min publik ska skratta så att de gråter :)


borde faktiskt börja packa lite egentligen, fast då måste jag tvätta.

äsch ska gå å göra lite nytta nu,
uppdaterar mer sen.

Puss

Din syn på kärlek bildas i barndomen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0