typiskt.

Ikväll äre jag, Håkan H, tankar, funderingar och känslor.

har varit upp till grannarna på lite fruktsallad också, söta dom är!
slutade med att vi barn gjorde armhävningar, foten bakom huvdet, situps, rygglyft och allt va de var:)

jag kan fortfarande få foten bakom huvudet-

Tror bestämt att jag ska bli nunna.

MAry tror jag kommer vara som en karl efter att jag mönstrat.
och nej jag tänker inte byta om och duscha bland killar.
även fast de vore som himmelriket jag och en massa massa pojkar va;) haha


nä nu ska jag göra klart Martins mössa.

Gonatt!

Att se dig med någon annan är att se sig själv förlorad. jag gillar de inte den känslan.


Och jag hatar att jag älskar dig
Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Och jag skäms för att be och jag skäms för att gråta
Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta
Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0