Söndag

28dagar kvar tills jag fyller 18år, blir jag lite klokare, lite äldre och ännu smartare och mkt bättre:)
28dagar kvar tills jag få ta körkort, får gå på krogen lagligt (fast vem har inte vart där förr?(A) )

var på Maskerad igår, Astrid Lindgren tema. inte så jättemkt folk men de var kul:)
Jag var Karlsson på taket, Ebba var Prussiluskan, Ida och Frida var Maddicken och Elisabeth. :)
de var kul, skulle avsluta på cafe men nä de var inte värt att gå in:P

åkte hem med mamma vid halv 1 nån gång, skönt att komma hem i tid;)

idag har jag ridit Olivia var ute och galopperade full fart riktigt härligt, sprang bort lite aggressioner där i skogen också, de var de bästa!
Har kännt mig riktigt arg dom senaste dagarna, lärare har irriterat mig, inte ens stallet har kännts lockande, har bara velat slå någon eller något riktigt hårt.
men efter att ha suttit på en galen häst i galen galopp kändes allting mkt mkt bättre, bara få känna känslan av att allt är underbart och att hästarna är de bästa jag vet.

På kvällen blev de tacokväll hos grannarna, haha matteläraren Linnea;)

nu har mitt msn hängt mig också, TYPISKT!

har nyss sett Bingolotto, haha känns lite vuxet att titta på bingolotto;) Men Scotts var ju med!
GAAAAH Roberto är snyggare än snyggast alltså.
funderar på att Kidnappa hem honom när vi är i Idre den 17april, men de är hemligt, så om han försvinner har ni aldrig läst de här;)
råkade spilla vatten på tröjan också, ser ut som jag har dregglat.. Pinsamt!


Jag ska skaffa mig ett Månggifte, jag ska ha två karlar, två som tjänar pengar och gör allt för mig, så jag kan shoppa varje dag:) Jag har hittat dom båda två faktiskt;)



i mrgn ska vi ta Skolfoto, hm vad ska man ha på sig egentligen?!. de visar sig i mrgn bitte:)

nu ska jag se film och dreggla lite till! och smida lite mer på mina planer om månggifte och kidnappning.

Puss

Förresten vill jag inte ha min egen student! jag vill verkligen inte sluta! jag vill inte att alla åker åt varsitt håll. jag vill inte missta mina vänner.

Kommentarer
Postat av: milla

mig blir du iallafall aldrig av med ! <3

2009-01-11 @ 21:54:31
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: milla

lusen vad heter din engelska blogg då? <3

2009-01-12 @ 10:00:41
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0