Kliv ur båt'n sa ja!

ett dygn bör innehålla minst 36 timmar
varav minst 20 är utsatta för sömn och de andra 16 för fest :)

igår blev det Rättvik chaufför Jakobsson i favoritbilen Jossans Volvo.
De var en kul kväll faktiskt i dreamteam sällskap, Jossan, Ärtan, Eve och Lotta.
och oj vad jag skrattade åt och med mina kära små vänner igår ;)
Blev mora klockan för lite mat när vi for hem, men då sov jossan skönt, lottas mage var inte sugen på mat.
eve jag och ärtan vi åt och drack. ärt köpte en liter mjölk.
sen bar de av hem mot dalen efter en lite tripp till vinäs för första avstigning Lotta ;)
Hemvägen disskuterades allt, hur ärtan ska få blonda och blåögda barn bland annat.
Säger bara: KLIV UR BÅT'N SA JA!
hahaha
jag gillar att köra åt mitt lilla dreamteam, dom är galna. igår var det karatefylla

Jag och Eve ska bli sambo, vi har en komplicerad relation hon och ja ;) haha

idag har jag och eve vart i mora med mammas bil, den skulle in på lite småfix.
vi fick åka ascool bil genom mora efter det och vi kände oss såååå coola ;) tills jag fick 3kärringstopp på samma gång...
- jag tänkte att ni skulle få låna en cab, blir de bra!
*Överlycklig Linnea skiner upp som en sol*
- oj jag sa fel, menade kupé..
*typiskt*
men men den ar iaf cool den bilen vi fick ;)
tänk om man hade kraschat den..

Lunch blev på helmers efter en helomvändning i dörren på kaffestugan ;)

Nu är jag trött som ett as!
ikväll blire go natt tidigt för klockan 8 ska hästarna vara inne för då kommer hovslagarn..

I helgen blire kanske Mora med Ärt och Eve. (Y)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0