Choklad är min drog

Hallå

Min hals har gett upp nu.

Regnet öser ner, jag klagar inte. de är faktiskt mysigt när man är i stugan och hör regnet smattra mot taket.. Då är det midsommar, för visst har det regnet dom senaste 10åren på midsommar?

Midsommarmaten är så gott som färdig, ikväll ska jag plocka sju sorters blommor och lägga under kudden, lika bra att få reda på vem man ska gifta sig med redan nu så man kan planera framtiden liksom ;)
Min midsommar blkir lugn och skön i brindberg med goda vänner.

Mitt rum ser ut som ett bombnedslag så det borde jag ta tag i i veckan om jag vill ha några rena kläder så att säga.

Nej nu ska jag iväg på middag, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0