Sötis...

Ridlektionen gick toppen!
My var great! Wilma och jag gick en myspromenad.
Jag slutar aldrig att inspireras och förvånas av henne.
häromdagen var hon helt galen, de slutade med att vi hade en skaplig fight. jag blev arg och ledsen.
hon blev sur. efter ett tag när vi stått och tjurat båda två, puffade på mig som om hon ville säga: Förlåt nu går vi vidare.
Jag älskar henne, hon lyfter mig upp mot en ny nivå i livet och ger mig viljan, styrkan och modet för morgondagen..
de finns många gånger som jag suttit där i boxen eller i hagen med henne, och bara berättat om allt. Hon lyssnar och jag pratar, hon förstår och hon berättar inte för någon.
Hon är min bäste vän! min fyrbenta lilla galning.

Jag och Amanda, vi pratar jämt! varje måndag berättar vi om våra bravader. tror amanda vet det mesta om mig, och de känns bra! Vi är väldigt lika hon och jag.
Vi har samma problem inom kärlek hon och jag.
Vi har någon som vill ha oss, som har någon annan..
Jossan, Elsa, Amanda och jag hade en bra diskusion idag, om ordet "sötis"! Sötis ärligt talat det låter som pojke 10 år till flicka 8 år.
Vi vill inte höra att vi är söta, alla människor är söta.
Joss: Men söt alltså de är typ en sån där med tänderna rakt ut, stora runda brillor och fula kläder.
och allvarligt det är sött.
Söta är dom där "nobodysarna".
Vi vill inte höra att vi är söta, vi vill vara vackra.

Vi kom fram till en annan sak också, man kan inte säga att man vet hur någon känner eller att det kommer bli bra om man inte upplevt samma sak själv.

Jag tycker om er mina små liv!

På fredag ska jag träffa min man! JAg längtar seriöst!
Lördag är det dags för den årliga älskade logdansen!
Höjdpunkter!
 

Kommentarer
Postat av: ida

jag blir ofta så hilma inspirerad utav dig, du skriver så fint min kära vän :) sen vill man heller inte bli kallad snygg, det känns så ytligt tycker jag, vacker är det rätta ordet som du skriver!



saknar dig linnea, vi kan väll hitta på nånting nån dag? kanske kan vi vara på boggberg, äta gott eller nått innan? :)

puss och kram, älskar dig <3

2009-06-09 @ 21:05:47
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0