Borta bra men hemma bäst

Dalafloda var kul kul, men förbannat trött var jag. och illamående blev jag. just nu funderar jag på om jag råkat ut för magsjukan... de vore väl bra anpassat eftersom vi åker till Ungern på torsdag.

tog bussen, tåg och bussen till Dalafloda igår där kom Linnea och hennes nya körkort och hämtade oss (mig, linnea och simon) sen plockade vi upp Danne, Böna och Ebbas två kompisar Bella och Magda.
drog hem till Linnea fick hembakade pizzor och sen drog festen igång.
trött och illamående.

somnade i soffan vid 2, jäkligt kallt.
vaknade några gånger inatt sen vid 7. sen 8 och sen tittade vi på barnkanalen tills de var dags att åka till bussen som vi höll på att missa.

Bussen var proppfull ända till Borlänge men träffade Oskar, det var inte igår.
Jag och frida sprang på donken och köpte happymeal(Y)
sen tog vi tåget till mora
sen bussen hem.

tog skotern till stallet och red höna och nu har jag kraschat ryggen...

Ska duscha nu sen dra på byn till mina pinglor..


Puss

Kommentarer
Postat av: ida

Jag saknar dig också! ♥

2009-03-09 @ 10:42:19
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0