Bara ler

har nyss varit ner på stallet och ridit min älskade WILMA! ingen får mig att skratta och le och så korkade saker som hon:P
Idag höll jag på att åka av rätt ner i dammen, de vore väl en upplevelse. haha
Skrittade upp för dammkanten och precis vid ZickZack och Robitos hage slänger hon sig runt och springer hemåt, där satt jag med eve i telefonen och höll hästen med en hand, haha Tur att hon bryr sig om mig iaf och att vi känner varandra jag och hästen. hon skulle inte göra något elakt mot mig och jag skulle inte göra något mot henne heller.
Pigg som en gris är hon, men bra ändå.

hade ett långt samtal med Eve också, min älskade vän kommer vara så grymt vacker idag så jag måste nog ta vattenfast mascara! Hon är så fruktansvärt vacker redan, men idag kommer hon stråla värre än solen.
De andra kommer vara grymt fina de med, Linneas Klänning är ruskigt fin sa mamma.
Vattenfast mascara behövs!
Jag kommer sakna SP3!!

Jag och Johanna ska ha hand om Eves kamera och fota ikväll, de blir kul:)

Men nu hörreni ska jag gå å se vad jag ska ha på mig! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jonas

sv: Tack så mycket! Det hoppas jag också..Den låten är ju väldigt bra! :)



Du hade me en fin blogg..

Har du haft för dej idag då?:)

2009-05-24 @ 01:29:06
URL: http://torro.blogg.se/
Postat av: Eve

Älskade du, tack för att du finns <3

2009-05-24 @ 15:28:23
URL: http://evelaiijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0