Cafe!

du är en dröm du är ett paradis :)

Nu har jag varit duktig fick G+++/Vg-- på Tyska provet, jag är STOLT!

Har vart i stallet och tagit hand om de 2 sjuklingarna jag har idag, Pajas och Tintin.
nu har jag fixat mig och är fit for fight för en ute kväll!
Ändrade lite i min planering, skulle haft min stora vita tischa jag köpte i tisdags på cubus men den ska sys in den är för stor! såg ut som ett tält och är i XS, man skulle lätt få plats 3 personer i den, och den stilen är inte min stil så nej de blev en av de nya klänningarna jag köpte igår, den röd/rosa från Gina med ett par Jeansleggings och gladiatordojjan är på! :)

nu är de dags att dra! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0