Falun/Borlänge

tjoho
Imorse gick jag upp tidigt närmare kvart i 6, de ni!
Det är tidigt för mig, jag kom knappt ur sängen ska ni veta det tog emot att dra sig upp!
6.20 tog jag bussen mot mora, sullade runt i mora en stund för sen 8.30 började min körlektion
Den gick finemang, stadskörning, säkerhetskontroller, placering och massa mer gjorde vi grymt kul :)

vid 10 var lektionen slut då mötte jag upp Eve, sen åkte vi till Falun, vi var framme vid 12.
Vi åt lite gott på Kina sen blev det shopping för fulla muggar
Träffade min Älskade Viktoria också så hon hängde på oss idag de var grymt trevligt :)
Vi drog till Borlänge en snabbis också hittade ett par grymma pumps som ska inhandlas senare i vår.
Lagerhaus kan man annat än älska den affären?!
köpte:
Stor tischa från Gina ljus orange med svart text
Rosa/röd klänning från Gina, Har en ungefär lika fast utan axelband
Vit ballongklänning med Svarta detaljer. från Gina
en vit body med rosa ränder från gina.
Gula tygskor från skohuset
En blå sugrörsmugg med hajar på från Lagerhaus
Ett stort rosa plastglas från lagerhaus
Ett glas med badankor på. Från lagerhaus! <3
En flaska med hallonsaft, mest för flaskan som jag ska ha till logdansen sen :)

Bussen från Borlänge var ju en resa för sig busschaufför som inte kör ordentligt utan bara rycker och inte tar luckor eller kör framåt i korsningar..

Kom till mora i spöregn och sen buss hem.
En piggelin sen var vi påväg hem,
Dusch ansiktsmask se över kläder och massa sånt :)
nu skickat in skolarbeten och sömn!
Go natten i mrgn kväll blire café!
Puss
Varför krånglar blogg.se så förbannat mkt....

Kommentarer
Postat av: ida

Ja visst krånglar det! :@

2009-05-07 @ 22:12:58
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0