H is for Hysterisk kul!

Jäklarns va kul manöverbanan var idag :)
Köra fort som tusan mellan koner, tvärnita backa och köra tillbaka!
GRYMT roligt, bra början för min rallykarriär
Var sedan till Frisören blev riktigt nöjd! Ljusare och bara lite trimmning av topparna. :)

I morgon blire halkbana i Falun, jag är pepp för två.
Ska bli extremt kul att halka runt på banan :)

Gissa vad? Jo jag har sommarlov! känns inte alls!
Sitter här och skriver min livssyn som kommer bli extremt lång.
Lyssnar på Scotts för omväxlingsskull, har lyssnat in mig på några av LKs gamla skivor.
Hittade en låt som jag verkligen ÄLSKAR!

Lk på lördag vilket jag tror kommer bli FULLT! Hotellet är fullbokat och enligt rykten kommer det flera bussar med folk utifrån. blir nog förfesta där uppe ändå tror jag :P

men nu dags att dra sig tillbaka till plugg, Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0