hehe

behöver nog inte ens förklara hur gårdagen var, men om vi säger såhär, jag träffade min framtida man, Larz K var bättre än någonsin, de var fullt med folk, jag träffade Irina, Emma , Sara och en hel del andra så vi röjde satan!
och Min man, ja han är dagens ligg för hela veckan!

den här dagen  får vi se vad den innehåller, de enda jag vet är att jag ska ut en sväng med den älskade hästen, WILMA!
undra jag hur pigg hon är idag? ;)
ikväll ska jag kolla på 3:ornas student bal, och sen kan det kanske bli café :)

Nää nu ska jag ut i solen och drömma om min man en stund!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sara!

Haha!! Din Man!, Han är världens bästa!! Ett bra val att låta honom vara dagens ligg en hel vecka!! För det är väl han jag tror att det är.. :P

2009-05-24 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0