Lördag 2maj

Vad är det för en dag? är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är Ebbas födelsedag hurra hurra hurra! Grattis vännen<3

dagen började vid 8 i morse gick en runda med molly, sen fixade jag lite frukost och sen bar det av till stallet.
Lastade PirrePirat sen drog vi iväg mot Insjön. Första stop HandlarN, sen Bondgårdsvägen.
Åkte över Siljansnäs och stannade efter vägen för en liten picknick.

Lagledare för Dalens lag var jag, vilken lycka;) haha Ett yrke som skulle passa mig bra inte göra någonting bara komma på en taktik.

Laget bestod av Johanna och Guld, MAlin och Lilla my och Jossan och Piraten.
Malin fick 4 fel och de andra var felfria slutade på en 5:e plats av 10:)
Vi stannade och hoppade 1.10m Jossan jag och Pirre. och såklart Fridolf.

på vägen hem så stannade vi i Leksand hos Jullegull och tog en pizza, och nu är de allvar jag ska ner till Jullegull snart. Måste bara hitta en lucka :)

Badade och knoppade Eken väldigt snabbt också innan jag for hem, nu är jag hemma, ska städa lite och fixa ordning för morgondagen och sen sova tidigt.
Wilma har varit i slagsmål idag, så hon är trsig nu igen. Typiskt.

Äsch go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0