Magmuskler

JA jag borde verkligen skaffa mig lite mag och rygg muskler :)
Och skapligt mycket mer kondition vore inte helt fel, får ta och springa en sväng sen :)

Tränade Eken idag, känner mig både pepp och opepp för söndag.
Bara jag koncentrerar mig och slappnar av, rider ordentligt så kan de faktiskt gå riktigt bra!
Vi gör ett försök och hoppas på de bästa! inställningen ska vara Vi ÄR bäst, Eken Kan ALLT! Linnea Kan ALLT!

Tog Wilma på en promenad idag, Älskade häst om jag bara haft pengarna hade du varit min för längesen, du är helt underbar. Min kärlek till dig går inte att beskriva i ord! Du får mig att skratta och le, du får mig alltid på bra humör trots att du är en riktig skata ibland.. vi ryker ihop ibland och har våra små fighter du vägrar gå och kastar dig hit och dit jag flyger som en vante, tillslut kan vi iaf kompromissa om nått och de blir kalas alltihop :)
Du är min bästa vän i ur och skur. Även fast du är en riktig fjant ibland;) men de är jag med så vi passar ihop. Vi är lika Bitchiga och envisa båda två.

ska ta och åka ner till ida snart, för lite grillat och bra umgänge.

I mrgn vid 9 åker jag och jossan till Insjön på tävling, sen ska jag göra iordning Eken inför Söndag. Knoppar och bada ska han få :)

men nu ska jag ut med molly en promenad:) puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0