Onsdags kväll!

Hejsan
Dagen har varit bra, de har varit sol och regn och hagel.
De är vår ute och jag har vårkänslor.

Har ridit Silver idag, måste ju prova på lite olika hästar till resten av Dressyren, Wilma är ju trasig och Eken vill inte åka transport.
De gick iaf ganska bra att rida, med träning blire nog bra :)

JAg är ledig i morgon så efter min körlektion tar jag och eve bussen till Falun för Gina, troligtvis blire nog borlänge också. har blivit lovad en dejt med min bästa viktoria också! Henne saknar jag varje dag! <3

På fredag blire troligtvis cafe, lördag innebär klubbstall för mig. Elsa och Erica åker på praktik så från och med fredag är Tin-tin och Pajas också mina. Lördag och söndag är Olivia också min.
då har jag 3 extra hästar + Wilma att mysa med och ta hand om, fast de är bara Olivia som går att rida. Tintin är nyopererad, Pajas har börjat få hovböld och Wilma är ju trasig.
men de är skönt dt med ska passa på att springa och träna i helgen, kommer jag igång så blire bättre:)


nää nu ska jag sova, Go natt! :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0