R is for Rallydriver

JA vet ni vad Halkan var grymt kul!
Shit va jag skratta, hela dagen har jag skrattat!
Har kramp i magen nu, de värsta av allt var att snurra runt i bilen, fick panik!
hängde på sidan ett tag, skulle få upp dörren men de gick seriöst inte!
sen hängde vi upp å ner ett tag! Paniken steg och gråten kom fram!
Hysteriska skrattattacker av panik blandat med glädje.
Landsvägskörningen gick kanon.
Kortet är mitt snart så är det bara! tar det nått år så får de väl göra det men de hoppas jag inte på :P


Nu ikväll har jag pluggat men mitt i tog jag en paus, tog fram min kreaktiva sida och målade en blomkruka.
Grön med vita blommor på, de är en present faktiskt!
Så nu ska jag ta mig tillbaka till mitt äckligt tråkiga pluggande.

Pusspuss

En bild på min kruka!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0