S is for Sun!

Hello, solen skiner och jag är på topp!
har nyss gjort klart två till uppgifter till skolan, inte mkt kvar nu.
ÄR fortfarande skakis sen halkan igår, men helt klart värt det!

Dagens outfit är SOMMAR!

idag ska vi på middag hos Matthew, världens bästa klassföreståndare helt enkelt! mina händer är fulla av grön och vit färg sen min kreaktiva tid jag tog mig igår ;)

I mrgn blir de boggberg jag är halvpepp, man ska inte planera så mkt de blir bäst utan planering! så de enda jag planerat är att jag ska dit!
Jag LÄNGTAR till den 12 juni för då kommer min man hit, oj vad jag längtar och saknar!
Jag och Sara ska se till att Claes är gladare än i Rättvik, de blir inte en lätt uppgift men vi ska lyckas ;)

13 juni är det Logdans, sommarens första och bästa! Man inleder inte sommaren bättre än med Logdans, Min klänning hänger redan framme och jag blir så glad bara av att se den, min mamma är gud med en symaskin!
Förra året valde jag ett mönster och ett tyg, efter några veckor fick jag min älskade logdans klänning som jag egentligen vill spendera varje dag i! varför levde inte vi på 20-30 talet?!

nej nu ska jag måla om mina naglar som är gröna efter gårdagen och plugga lite tyska.


Pusspuss

Jag tror på oss!

Lever livet som det ska, verkar allting vara bra?
har du hittat den, den stora kärleken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0