Söndagspepp

Tjo tjena
Balen igår var super fin! alla var verkligen vackra.
min vän johanna och jag fotade massor, sen gick vi hem till henne där fick vi grillat och potatisgratäng. gott gott
hon har en härlig familj. jag och hennes lillasyster kom fram till att Johanna kommer bli en riktig Älvdalsraggare åka runt i sin egen raggarbil och lyssna på riktig raggarmusik.

efter många om och men bestämdes att vi skulle ut. Jag var verkligen INTE pepp, pga en del grejer....

Vi åkte lite raggarbil med Jossan, och sen drog vi till Ebba och Emma.
drog ner på cafe vilket var lite segt i början.
de blev mer och mer folk och riktigt riktigt roligt :)
Jag hade superkul och kände bara för att skaka av mig alla bekymmer och vi lyckades bra Ebba ;)

Idag är jag barnvakt åt Elin. ska försöka plugga lite också.
sen blir de stallet och ut en sväng med tokhästen. WILMA! <3

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jonas

sv: Jag tog det bara mest lungt igår..Hade myskväll framför tv och kollade på robinson ^^



Jasså krogen fick du något napp där då?;D

Kan du inte ladda upp lite bilder från balen?:)

2009-05-24 @ 19:42:12
URL: http://torro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0