Sp dag

Tja orkade inte blogga igår, men iaf körlektionen gick kanon och nu är resten bokat, förhoppningsvis har jag körkort före midsommar. Känns GRYMT! bara fordonsfasen och repetitionen kvar nu.

På eftermiddagen kom Milla hit vi åt paj sen for vi på stallet, red My markarbete. hon var helt kanon fast galoppen kunde vart bättre. :)



På fredag får jag åka till Rättvik på Scotts och L-K om jag vill, fast jag vet inte riktigt hur jag vill. Lutar åt att jag ska dit som belöning för mig själv för att jag är king. De vore ju inte helt fel va? ;)

På tal om Scotts och LK hittade jag ett grymt bra klipp på tuben, Med Scotts.


efter 2.40 tillägnas Eve speciellt, För att hon är bättre än bra och för att den låten är extra speciell för henne med Henk ;)
Love u my friend!


Idag har vi haft en Sp-dag vi var vid nässjön och hade 5-kamp, med min jäkla benhinneinflammation som nu är i båda benen vägrade jag helst vara med och blev då domare! jag var Helt klart den bästa;)
Mysig dag faktiskt, även fast det regnade lite.

Men nu ska jag plugga lite, Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Eve

haha Burning Love ;) ååh, vill också dit och se dom! Love U <3

2009-05-19 @ 17:48:47
URL: http://evelaiijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0