Tisdag

Förlåt jag suger på tt uppdatera men nu är det så här va att jag inte riktigt känner för att skriva i princip samma sak varje dag alltså va jag gjort på dagarna för hur kul är det att läsa liksom.

jag har praktik nu på stallet de är skönt, de går bra och jag trivs! jag pysslar med hästarna och lär mig nya grejer, alla tror att om man är i stallet är de hur lätt som helst och de enda jag gör är att pussa på hästarna och bara går där och gör vad jag vill men inte då.
jag jobbar för fullt hela dagarna sen kommer jag hem fixar hemma och min tid räcker inte riktigt till till att göra annat just nu vilket jag tycker är lite tråkigt men jag får skylla mig själv när jag är så seeg ;)
På dagarna fixar jag i stallet, ridhuset, kör fyrhjuling, rycker och klipper manar/ svansar. hjälper till med det mesta, bygger hagar och planerar.


Team Stefan är i final och jag är imponerad av dem, de började lite halvkrassligt men har med tidens gång defenitivt visat vad de går för och att de förtjänar en plats där :)


men jösses nu är magen hungrig hunden vill ut och håret är äckligt!
Mat, promenad och usch står på schemat!

Ni får ha det så bra! katjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0