home again

Hej hallå!
Nu är jag hemma på mitt berg igen kom hem vid 7 i morse, efter att ha åkt bil från klockan 2 inatt för ett stopp på arlanda i en halvtimme så att vi kunde plocka upp jossan :)
sen begav vi oss mot dalen, vi skulle äta i uppsala, men hittade inget så vi skulle äta i gävle i stället men nej inget öppet mot falun, magen kurrade men där var inget öppet heller och sen rättvik samma sak där, mora där stannade vi på statoil. trött som ett as sliten som en gris och hemsk gick jag in på statoil för att jossan inte ville gå in själv. SJÄLVKLART träffade vi Jonas där inne som fick sig ett gott skratt.
har aldrig varit så här trött, känner mig full rätt härlig känsla ändå, kollar tv nu och sen ska jag se mina 2 filmer som jag köpte i helgen 3kr för varje film gick även till rosa bandet.

Har äntligen köpt min älskade vinterjacka också, är supernöjd! nu behöver jag verkligen inte frysa i vinter och den är värd varenda krona!
långkalsonger, alcogel och torrschampo blev även mitt under resan!

Alcogel för mina svinisrädslor! nu har jag 3st, 69%, 85% och 96%, förhoppningsvis ska de och vaccinet hjälpa mig i min kamp mot svinis! :)

Jag Julia och Andrea lämnade alltså dalen i fredagseftermiddag och var framme i Stockholm vid 22 nån gång :)
kollade på fast and furious på kvällen jag och julie!

Lördag morgon begav vi oss till Barkarby för shopping, I love it!
efter ett tag där så tog vi en fika, och sedan begav vi oss in till stan.
Julia körde inne i stan jag är redigt imponerad vi parkerade i p-hus mitt i stan!
Vi är ett bra team!
Gjorde stan en stund sen åt vi lunch på Pizza hut!
åkte till enskede och lämnade bilen, pappa skjutsade i oss i stan.
gjorde stan en stund till sen fikade vi och sen blev det rail jam, träffade lite älvdalsfolk och såg några andra bekanta ansikten :)
tunnelbanan hem, chips och körslaget!
sov en timme eller 3 och sen ringde klockan och vi plågade oss ur sängen för att åka till Arlanda.

I morgon är de skola igen och jag känner mig inte alls pepp, min hals, mitt huvud & mina bihålor värker.

Go natt puss

Kommentarer
Postat av: Jullan

Feeel namn. De var ju faktiskt Angelica som åkte med hos ifrån älvdalen.. :)

2009-10-16 @ 19:18:19
URL: http://juliaaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0